راه شهادت

دستنوشته ای برای رسیدن به رضایت حق . اِعمَلوا ما شِئتُم اِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ

راه شهادت

دستنوشته ای برای رسیدن به رضایت حق . اِعمَلوا ما شِئتُم اِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ

راه شهادت

❤️فَسُبحٰنَ الَّذی بِیَدِه مَلَکوتُ کُلِّ شَیءٍ وَ اِلَیهِ تُرجَعونَ❤️
آیه ٨٣ سوره مبارکه یس

جان عالم بر لب امد ای خدا مهدی نیامد...
یاعلی مدد
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی

خواهرانم...

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۱۸ ب.ظ

بسم رب

گاهی یک ادم  تازه از راه رسیده که به ظاهرش می خورد دلربایی بلد نباشد 

ًانچنانش دلت را برمیدارد و می رود که میشود به او لقب رباینده قلب داد...

حوایی که عاشقش می شویی

و خدا را برای امدنش شکر می کنی

ممنونی که جای خواهر نداشته ات پر شده

انقدر دوستش داری که روزهایی که پیشت نیست غمی در دلت می نشیند...

و باز هم جالب که کسی که حتی یک غمزه هم بلد نیست کاری بکند که نگاهش از جلوی چشمانت نرود...

البته من معتقدم که او کاری نمی کند بلکه خداست که محبت را در دلمان جاری کرده و ما را با داشتن بحران ها عاشقمان کرده

ارزویم برای خواهرم این است که امیدوارم زندگی نوپایش با حضور خداوند پر از عشق و سعادتمندی شود و هر دویشان به کمال برسند...


در اخر: خدااایا شکرت به خاطر اینکه هیچ گاه من را تنها نگذاشتی و از وقتی که چشم باز کردم خواهر بزرگتر و مهربانی کنار خودم داشتم

که همیشه در دریای محبت بی دریغ او غرق بودم و تجربه های بسار گرانبها و تکرار نشدنی با او به دست اوردم که هرگز نمی توانم جبران محبت های او را بکنم

فقط میتوانم با این دلنوشته به او بگویم که خواهر بزرگ و عزیزم فاطمه جان خیلی دوستت دارم و از اینکه هستی خدا را شاکرم...


خدایا چقدر مهربانی در هر دوره ای از عمرم مرا از محبت خواهر داشتن محروم نکردی.



این هم عکس کوچولویی های خواهر جدید


و اینهم کوچولویی های کهنه خواهر مهربان

یاعلی مدد 

التماس دعا

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۲۶
  • ۹۱۱ نمایش
  • سحر احمدی

نظرات (۸)

سلام عزیز دلم 
خوشحالم خیلی زیاد ک نعمت جدید زندگیت انقدر پررنگ بوده ک تو ببینیش و خدارو بابت اون شکر کنی 
ممنون به خاطر این اهمه لطف به من 
من که کاری نکردم تو خودت سرشار محبت و عشقی 
اصلا شوکه شدم مطلبت رو خوندم 
خیلی حس خوبی داشت...
امیدارم ک همیشه مهربانیها و خوبیها دیده هایت را پر کنن
دووووووووست داااااااااارم 
پاسخ:
سلام عزیزم
ممممممنووووونم به خاطر حضور گرمتتتت
و فقط این رو بدون که همیشه خواهر عزیزمی
مننننننن بیییییییشترررر

هو

سلام


خدا هم زهرا خانم و هم فاطمه عزیز را برایت حفظ کند.

سلامت و موفق باشید.

پاسخ:
سلام علیکم
ممنونم عزیزم
ومن الله التوفیق

وای خداااااا
قربون توووو
منم بی نهایت دوستت دارم عزیزم و خدا رو شکر میکنم که همچین خواهر گلی نصیبم شده و از خدا میخوام که هیچی ازین محبتی که بینمونه کم نشه
با اینکه یه روزم از آخرین باری که همو دیدیم نگذشته دلم برات تنگ شده
خلاصه که خیلی خیلی دوستت دارم و انشاالله خدا ما رو واست نگه داره ;-)
فدات
به امید دیدار
( همون روز برات  یه همچین کامنتی  گذاشته بودم اما انگار مثه همیشه ثبت نشده بود ! الان چند روزی میشه که همو ندیدیم! و دلم خیلی بیشتر از اون روز برات تنگ شده)

پاسخ:
عزیز دلم
منم واقعاً خدا رو شکر میکنم
دوست دارم
منم همینطور دلم برات یک ذره شده
انشاالله که موفق باشی...

  • خادمة الشهدا
  • سلام..
    خدا حفظ کنه هر دو خواهرت رو...
    من هم از همین جا اعلام میکنم دلم برا هردو خــــواهـــ♥ـــرت خیـــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــی تنگ شده :)
    ان شاالله ک هر سه تون سلامت باشین :*

    پاسخ:
    سلام عزیز دلم
    ممنووووونتم
    من دلم برای خواهر تو تنگ شده عزیزم
    تولدتم مبارک

    ساده نیست,
    اینکه حوایی
    از دورترین های ممکن
    بیاید و
    سیب دلت را بچیند و...
    آرامی,
    که او صبور است و سنگ نیست
    لبخند هایش, 
    مصنوعی هم که باشد,دوست داشنی ست
    چشمانش,
    دایره المعارفی از نگفتنی ها...
    که تو در واژه واژه اش غرق میشوی
    .
    .
    .
    میدانم
    گلویت پر از بادکنک هایی ست
    از "نداشته ی" این سالها..
    که می ترکند
    یکی یکی
    که چقدر دیر آمدو
    چقدر زود "ما" شد....

    پ ن:برای خواهرانگیتان!و برای خواهرم که هر چند کوچک است اما آغوشش برایم دنیااااست.

    سلام سحر بانو
    امیدوارم خوب باشیو خوب باشند خواهرانت.و همیشه برای هم و با هم بمانید انشا...



    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خوبی؟
    ممنون از این حوصله و زیبا نوشتنت
    ممنون از این همه لطفت بانو
    ممنون از خواهریت...
    التماس دعا...
    سلام
    به گمانم نظرم پاک گشته!
    پاسخ:
    سلام
    کدوم نظرت عزیز جان؟!
  • رفیق ـ گمنام
  • سلام سحر جان

     ایشالا هر سه تاتون سلامت باشید:)))خواهر نعمت بزرگیه امیدوارم نهایت استفاده رو از این نعمت بکنی .

    التماس دعا

    یاعلی

  • الفــ میمــ
  • کاش همه از این خواهرها داشته باشند...
    پاسخ:
    کاش:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">