راه شهادت

دستنوشته ای برای رسیدن به رضایت حق . اِعمَلوا ما شِئتُم اِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ

راه شهادت

دستنوشته ای برای رسیدن به رضایت حق . اِعمَلوا ما شِئتُم اِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ

راه شهادت

❤️فَسُبحٰنَ الَّذی بِیَدِه مَلَکوتُ کُلِّ شَیءٍ وَ اِلَیهِ تُرجَعونَ❤️
آیه ٨٣ سوره مبارکه یس

جان عالم بر لب امد ای خدا مهدی نیامد...
یاعلی مدد
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی

مخاطب خاص

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ق.ظ

یا رفیق من لا رفیق له


چند وقتی ست در اینجا خود به خود تخته شده

نمیدونم 

یک عااالم حرف در گلو مونده دارم

و چون اینجا رو  جای حرف نمیدونم پس نمیام

از کجا شروع کردن رو اگر هم ندونم،

مسئله ای نیست...

 حرف من چیز دیگری ست 

درد و دل مخاطب خاص می خواد

که اینجا پر است از مخاطب عام

مخاطب خاص اونیه که دلو ساخته 

همونی که صاحب و سازنده ست خودش میدونه چه جوری دل تنگی  رو جبران کنه

ولی یک حرف عام دارم:

دعا کنید من بفهمم که صاحبم چه جوری داره کمکم میکنه...

التماس دعا


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۰۸
  • ۵۲۱ نمایش
  • سحر احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">