راه شهادت

دستنوشته ای برای رسیدن به رضایت حق . اِعمَلوا ما شِئتُم اِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ

راه شهادت

دستنوشته ای برای رسیدن به رضایت حق . اِعمَلوا ما شِئتُم اِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ

راه شهادت

❤️فَسُبحٰنَ الَّذی بِیَدِه مَلَکوتُ کُلِّ شَیءٍ وَ اِلَیهِ تُرجَعونَ❤️
آیه ٨٣ سوره مبارکه یس

جان عالم بر لب امد ای خدا مهدی نیامد...
یاعلی مدد
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی

هوای بارانی

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۴۸ ب.ظ

یارحمان

نمی دانم چرا این روز ها هوا عجیب بارانی ست...

باران که می آید دلم آشوب می شود

احساس می کنم نباید لحظه ای را از دست بدهم

اما چه گونه؟

خیلی اوقات به سراغ سیدی هایم می روم

کشو را باز می کنم

سیدی ای را بر می دارم که از کثرت دیده شدن خش برداشته

دلم می گیرد درست مثل حالا...

خداحافظ رفیق را تماشا می کنم

به باران که می رسم،

آغوشم را باز می کنم برای بغل کردن

بغل کردن خدا

با قطرات باران...

دلم می گیرد، عهد می کنم...

احساس می کنم باران تجدید عهد است...

این روزها که نزدیک محرم است

دلم عجیب هوای میثاق با شهدا را کرده است....

عجیب....

بپذیرم آقا....

یاعلی


  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۱۸
  • ۵۴۲ نمایش
  • سحر احمدی

نظرات (۴)

اگر مسلمی چرا تسلیم نیستی؟!اگر دل دادی چرا بیدل نیستی؟!
رفیق قدیمی!دوست دوران کودکی و همیشه ی من...
وقتی دلت شکست...
وقتی قطره های اشکت غلتید روی صورت پاکت...
وقتی دلت هوای میثاق دوباره کرد...
در هوای بارونی دلت...
به شدت یادی از ما کن!!
به شدددت!!!که این بغض هم ...(بماند)
یاعلی...

پاسخ:
تسلیم شدن کار هرکسی نیست...
مسلم میخواد...
....

عالی بود سحر عالی

راستی تسلیت می گم خانمی

 

یا زهرا (سلام الله علیها)

  • میمــ الفــ همزهــ دالــ هــ . . .
  • تا اینکه
    کربلا بی دریغ از فرات آب نوشید
    ناگهان صحنه را جامه سرخ پر کرد
    جامه پاره پاره دریده
    تعزیه
     نیمه کاره
    رها شد
    + خوش حال میشم به وبم سر بزنید
    + التماس دعا
    پاسخ:
    سلام ممنون از متن زیبات
    مزاحم میشم گه گاه
    محتاج دعا...
  • سنگرهای آسمانی
  • http://sangarhaye-asemani.blogfa.com/
    سلام
    خداقوت
    عزاداری هاتون قبول
    اگر تمایل به تبادل لینک داشتین لطفا اطلاع بدین
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">