راه شهادت

دستنوشته ای برای رسیدن به رضایت حق . اِعمَلوا ما شِئتُم اِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ

راه شهادت

دستنوشته ای برای رسیدن به رضایت حق . اِعمَلوا ما شِئتُم اِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ

راه شهادت

❤️فَسُبحٰنَ الَّذی بِیَدِه مَلَکوتُ کُلِّ شَیءٍ وَ اِلَیهِ تُرجَعونَ❤️
آیه ٨٣ سوره مبارکه یس

جان عالم بر لب امد ای خدا مهدی نیامد...
یاعلی مدد
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی

نگاهت میکشد غم های عالم را

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


 او نامی دیگر بود.

او حس مبهم دردناکی بود که تا کنون از هیچ کس دیگری دریافت نکرده بودم.

حسی که در لابه لای اتوبان های سرد به فراموشی سپرده می شود...

اما

عشقی که در چشمانش موج میزد 

جنون حماسه آفرینش 

 بیداری عمیقی که تا شهرهای هفت قسمی آخرت می رفت

 مجنون و مشتاقم کرد.

از نگاهش به حوالی کوچه های عشق رسیدم.

 نشانی ای که تا کنون پیدایش نکرده بودم 

و او مرا با خود برد به دنیایی دیگر .

به من عشق را فهماند

 دلتنگی را یاد داد

در دل من عاشق بودن را کاشت

 و توسل را به من اموخت

 او میگفت : چه کشته شویم و چه پیروز باید برای خدا باشد و باید مخلص او باشم.


من زندگی ام رامدیون خدایی هستم که بوسیله ی او مرا عاشق کرد.


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۷/۰۱
  • ۵۶۴ نمایش
  • سحر احمدی

نظرات (۸)

او عشق را برایم مشق کرد
پاسخ:
سلام
واقعاااا
خیلی ممنونم از حضورتون استاد

هو
زیبا نوشتی خیلی...حدیثِ دل...
پاسخ:
نگاه اتشینش میزند اتش به جانم...
  • نرگس زهرا
  • از نگاهش به حوالی کوچه های عشق رسیدم ...

    عالی بود

    موفق باشید

    التماس دعا ...
    پاسخ:
         محتاج دعا....
     بسم الله
    سلام
    وقتی یه وبلاگی دیر به دیر به روز میشه انگیزه ای برای سرزدن به وب وجود نداره...

    پاسخ:
    سلام
    حق باشماست
    اما گاهی برای چینشش لازم به وقت باشد...
     بسم الله
    البته اگر حرفی برای گفتن نباشد همان سکوت بهتر است...


















    پاسخ:
    سلام
    حرف ها در گلو ماندند...
    سلام و نور
    در دلم عاشق بودن را کاشت.... و چه خوش کاشتنی...
    پاسخ:
    سلام 
    صفا اوردید به این خانه
    بودنتان پر از صفا
    هو
    سلام
    خواهر جاااان! جانمان به لب رسید قلم بزن دیگر!
    Jedan manie shahid ro ba ishun fahmidam.

    پاسخ:
    یاد روزهای با هم فهمیدنمون بخیر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">